Rejestry, ewidencje, archiwa

PODSTAWA PRAWNA:

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności
    za wykonywanie tych czynności
  2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101) O ochronie danych osobowych
  3. Statut Szkoły
  4. Wewnątrzszkolny System Oceniania.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach :

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa:

  1. Księgi inwentarzowe.
  2. Rejestr pracowników.
  3. Ewidencja akt osobowych pracowników.
  4. Rejestr akt i zaświadczeń – awans zawodowy nauczycieli.
  5. Ewidencja zastępstw.
  6. Rejestr zarządzeń, uchwał i decyzji dyrektora.
  7. Księga uczniów.
  8. Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców, WDN.
  9. Księga druków ścisłego zarachowania.
  10. Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych.
  11. Rejestr korespondencji.
  12. Ewidencja czasu pracy.
  13. Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego.
  14. Archiwum dokumentacji szkoły.